wtorek, 23 czerwca 2015

Pokochaj albo znienawidź!


  Moda jest dynamiczna, ciągle się zmienia. Do wielkiej szafy światowej sławy projektantów wpadają coraz to bardziej zaskakujące projekty. Sprawdźcie sami;)I w końcu są! Wygodne, przyciągające wzrok.. nie tylko interesujących się moda przechodniów. Prostota połączona z elegancją. Lubisz przemierzać świat na wysokiej koturnie? Tego nie może zabraknąć w Twojej szafie!



Białe buty


Street fashion, zrób krok w przód ;) Total white look to jeden z najgorętszych trendów na upalne dni, sprawdzą się również i w te pod deszczową chmurka.









Ortopedyczne sandały?

 Jak najbardziej na Tak! Zobaczcie sami. To jest ten rodzaj butów do których trzeba się przekonać. Białe, al'a skórzane, na delikatniej platformie, sprawdzą się w każdej stylizacji, trzeba jednak pamiętać, aby nie namieszać.. 







Mam nadzieje, że rozwiałam mały dylemat związany z wyborem butów na okres wiosny. Nie ma na co czekać, lada chwila przeceny! ;p

/monshe


12 komentarzy:

  1. Ciekawy blog, zapraszam do mnie: estry-marty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. te białe buty wyglądają świetnie :D
    pozdrawiam!

    http://ilona8922.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne obie pary!
    Dziękuję za miły komentarz na moim blogu i zapraszam ponownie :)
    PasteLove blog - klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za komentarz na moim blogu ! Obie pary świetne :)

    Zapraszam do obserwacji: http://dosiadudkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Te sandałki mi się zbytnio nje podobają...
    Może spodobałyby mi się bardziej gdybym widziała je na nodze ;)

    patyyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też początkowo nie byłam do nich przekonana, jednak jak przypadkiem wpadniesz na nie w sklepie, przymierz, a może Ci się podobają;p Każdy ma inny gust :)
      pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  6. Faktycznie, moda na białe panuje :p te ortopedyczne nieco mnie "wystraszyły", ale w sumie, po dłuższym zastanowieniu, faktycznie nadają się do wielu stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc, moja mina po zobaczeniu tych butów w sklepie pewnie była taka sama. Jednak gorąco polecam. Pasują każdej stylizacji i do tego wygodne ! :)
      pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  7. Ortopedyczny sandałów nie cierpie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma prawo do opinii. Przyznam, że rodzaj butów dość często spotyka się z negatywną opinią, trzeba się do nich po prostu przekonać:)
      pozdrawiam :)

      Usuń