piątek, 19 czerwca 2015

Powitanie na blogu


Here we go!

utworzono przez monshe | cze 19, 2015

Cześć!
Widzę, że lubisz przeglądać nowe blogi szukając nowych inspiracji, pomysłów, a kiedy otwierasz jedną stronkę.. świat się zatrzymuje.. Wpadasz w wir przeróżnych tematów, czasami ciekawszych, a czasami .. po prostu zwykłych monologów o wszystkim i o niczym. Pewnie teraz pokiwasz głową, zgadzając się z powyższym zdaniem;) Szczerze przyznam się wam, że troszkę czasu zajęło mi wymyślenie nazwy mojego bloga, ze względu na niekończącą się ilość pomysłów. Jednak w trakcie godzinnych powrotów przecudowną komunikacją miejską z Krakowa do mojej Narni.. w końcu spadła na mnie, jak grom z jasnego nieba (być może banalna, ale taka prosta najciężej przychodzi mi do głowy) koncepcja. No tak, może nieco dłużej niż mogłabym sobie tego życzyć, ale w końcu udało się! W ten oto sposób powstał blog monshevogue. A skoro już wpadliście tutaj i chociaż w małym stopniu udało mi się Was zainteresować moim małym kącikiem w morzu ciągle przybywających nowych blogów, zdradzę Wam, o czym w miarę możliwości - regularnie, będę dodawać nowe posty. Poznacie mnie mnie trochę i jakoś się dogadamy:).  Myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie pod takim hasłem jakim jest: kobiecy lajfstalj z nutką ironii i sarkazmu, aby wywołać chociaż delikatny uśmiech na Waszej buzi :P Będziecie mogli zaczerpnąć trochę inspiracji w kwestii mody, podróżowania, jak i gotowania.               



Zostawiam was z odrobiną ciekawości i uciekam w objęcia Morfeusza!

/monshe




1 komentarz: